piątek, 25 stycznia 2013

To ja

Zacznę od napisania paru słów o sobie, by potem już skupić się na książkach. Z jednej strony jestem okropnie typową blogowiczką książkową. Bo:
  • czytam, ile się da, niestety, zwykle kilka książek na raz i nic nie da się z tym zrobić,
  • należę do DKK,
  • książki "zlatują się do mnie jak
    ptaki na ramiona św. Franciszka" (to oczywiście cytat, nieprecyzyjny, z bardzo znanej powieści, poznajesz?),
  • mogłabym wydać na książki ostatnie pieniądze - na szczęście mąż jest czujny,
  • mam fajne koty, które rzecz jasna kładą mi się zwykle na słowie pisanym, i psa, którego nic to nie obchodzi.
Z drugiej strony jestem dość nietypową recenzentką internetową, bo na większości blogów książkowych znajdziesz stertę shitów (popowy tłuczeń wydawniczy), a mnie nie interesuje "kto kogo kocha?" i "kto zabił?"  jakoś niewiele z tego wynika.

Dobry wieczór, kimkolwiek jesteś! Zapraszam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz